Sivut

sunnuntai 31. toukokuuta 2015

"last night" outfit with Bella

Pikku palaaminen Unkariin ja Akac-tanyan metsiin nimittäin asupostauksen muodossa. Meillä oli pieniä ongelmia ottaa Sofian kanssa näitä kuvia kun tuo söpöliini Bella juoksenteli koko ajan ympärillä.
 Tämmöisellä asulla me siis vietettiin koko porukan läksiäisiä. Koko asun siis kruunas toi mun patentoitu jalka, edellisen päivänä lähdettiin Sofian kanssa Budapestiin ja kengät hiersi ihanasti joten rakot molempiin jalkoihin. Onneksi mulla oli EA-ihmisiä mukana niin he saivat mun jalat hoidettuu parempaan suuntaan kuin mä kun oon tohelo.
 Ärsyttää suunnattomasti kun blogger mälväs tän kuvan laadun..
Shirt C&A / Shorts NewYorker / Shoes ? / Neckless Guess
Tämä on vähän epävirallinen asupostaus. Pitäisi alkaa keräileen valokuvia kaikilta tuolla olleilta ja kasata ne yhdeksi isommaksi Unkarinpostaukseksi.
Mä tässä taidan lähteä kohti unten maita kun huomenna on taas työpäivä !

Hyvää alkanutta kesää kaikille !

♥:lla Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos et vielä kommentoinut, tee se nyt !